loading...
دانلود بازی
مهرشاد بازدید : 1502 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus

|| ویـــژه مستـــردانلود ||

بازی لاک پشت های نینجا ، یکی از قدیمی ترین بازی ها و برگرفته از کارتون لاک پشت های نینجا می باشد . لاک پشت های جوان در این بازی همیشه در حال مبارزه با دشمن هستند . این بازی به زبان انگلیسی و مخصوص کامپیوتر می باشد و حجم آن نیز خیلی کم است . هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و این بازی جذاب را دانلود کنید.

 

مهرشاد بازدید : 500 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

Spec Ops The Line PC دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

بعد از مدت ها انتظار به پایان رسید و بازی زیبای Spec Ops The Line منتشر شد، بازی که سراسر هیجان است و تجربه ایی فوق العاده برای پلیر رقم میزند، یک بازی سوم شخص شوتر که علاوه بر به کار گیری گرافیک بسیار بالا در این بازی بر روی صدا و امکانات صلاح ها و همچنین مواردی که در دیگر بازی های اکشن و شوتر تا به حال به آنها توجه نشده است با دقت کامل در بازی به کار گرفته شده است. بازی Spec Ops The Line یک بازی گروهی بسیار زیبا است که شما به همراه چند تن از سربازان همراه خود برای به پایان رساندن ماموریت ها و دست یافتن به هدف خود به خط دشمن نفوذ میکنید تا به آن دستیابید. یکی از نکات بسیار زیبای بازی غیر قابل پیش بینی بودن سوانح مبارزه است که پلیر بدون آنکه مطلع باشد و یا صدایی به گوش آید غافلگیر میشود و خود را در صحنه ی نبرد می یابد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 6 GB free
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB memory)
DirectX®: ۹٫۰

اسکرین شات:

مهرشاد بازدید : 1515 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (2)


دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt

░ نسخه  Reloaded + کرک ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

در سال 2008 انیمیشنی با عنوان Bolt ( تیزپا ) به کارگردانی Byron Howard و Chris Williams منتشر شد که نمره های قابل قبولی از سایت های تحلیل گر کسب کرده و محبوبیت بسیاری نزد دوستداران انیمیشن بدست آورد و داستان آن مربوط خارج شدن Bolt ( سگ سفید تیزپا ) از صحنه فیلمبرداری و مواجه شدن با خطرات و ماجراجویی هایی بود. حال گروه Reloaded یک کپی از نسخه PC این بازی را برای دوستداران به ارمغان آورده است تا این انیمیشن زیبا را در قالب یک بازی و با داستانی متفاوت و بسیار هیجان انگیزتر ( الهام گرفته از داستان انیمیشن) دنبال کنید. Bolt به همراه دخترکی باهوش به سراغ ماجراجویی و خطر می رود و نیروهای فوق العاده که هیجان را دربر دارد از Bolt و دخترک محافظت می کند. بازی از موتور گرافیکی فوق العاده ای بهری می برد. انجام حرکات جالب و تاکتیکی توسط Bolt که با استفاده از چشم های خود لیزرهای کشنده سبز رنگی را به طرف دشمن پرتاب می کند و چابکی دخترک برای عکس العمل سریع در برابر دشمنان و استفاده از سلاح های خاص می تواند شما را در راه های دشوار همراهی کند. بازی در کشورهای بزرگی همچون روسیه، چین و ایتالیا ادامه خواهد داشت و در هر مرحله با اتفاقات جالبی روبرو می شوید. این بازی زیبا برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است، بدین امید که مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

تصاویری از محیط بازی :

Bolt ScreenShot 1

Bolt ScreenShot 2

Bolt ScreenShot 3

Bolt ScreenShot 4

مهرشاد بازدید : 440 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

Ice Age Continental Drift Arctic Games PC دانلود بازی عصر یخبندان 4 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 برای PC

.

 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012

.

نسخه جدید بازی محبوب عصر یخبندان ۴ - Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012منتشر شد. این بازی انیمیشنی بسیار زیبا را کمتر کسی پیدا می شود که با آن آشنایی نداشته باشد. این بازی در باره المپیک زمستانی حیوانات عصر یخی می باشد. این قسمت از بازی سبک مختص به خود را دارد و ماجرایی جدید را رقم میزند که گیمر در آن باید سعی در انجام ماموریت ها باشد تا به هدف برسد.

.

مسابقات فراوان المپیک و بازی های پازلی بسیار شاد با حضور کاراکترهای انیمیشن عصر یخبندان بر زیبایی بازی افزوده است. همینطور شما میتوانید در این بازی با کاراکترهای جدید انیمیشن عصیر یخی و دموهای این انیمیشن آشنا شوید. شما در این بازی میتوانید به صورت تکی و یا به صورت چند نفره به رقابت باهم بپردازید. شما هم اکنون می توانید این باری بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

مهرشاد بازدید : 394 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

بازی Police Force به شما این اجازه را می دهد تا در سطح شهر به اجرای قانون بپردازید . در واقع این بازی دارای یک گیم پلی شبیه ساز شده می باشد که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است . داستان بازی در شهرهای کشور آلمان در حال جریان است . شما به عنوان یک پلیس در این شهر هستید که از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز بهره می برید و پلیر می بایست در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا نظم را در شهر برقرار کند .

 

Police Force دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC

 


مهرشاد بازدید : 187 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! 
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازیMax Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از سایت من خوشتان امد
    ایا از کدام بازی بیشتر خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 3,117
  • بازدید کلی : 313,256
  • کدهای اختصاصی