loading...
دانلود بازی
مهرشاد بازدید : 227 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Risen 2 برمبنای تکنیکی متفاوت ، با امکاناتی گسترده ، داستان و شخصیت های جدیدی درپی موفقیت نسخه محبوب پیشین خود در سبک RPG بازمی گردد .سال ها بعد از پایان داستان سری اول این بازی، تیتان های خشمگین دنیا را به ویرانی کشانده و زندگی انسان ها را در معرض انقراض قرار داده اند. متعاقبا ، مخلوقات عظیم الجثه نیز از اعماق آب دریاها برخواسته اند و به تمام مناطق ساحلی حمله کرده اند.قهرمان ما، هم اکنون عضوی مذهبی است که برای کشف چگونگی توقف آشوبی که توسط این موجودات ایجاد شده است، مامور شده است. ماموریت او با شایعاتی مبنی بر اینکه دزدان دریایی تنها کسانی هستند که روش رهایی همیشگی از شر این موجودات عظیم الجثه را می دانند، آغاز می شود. این دزدان دریایی می دانند که چطور باید از شر این موجودات و محدوده خطر آنها خلاص شد. تم بازی کاملا جدید و بر اساس سبک دزدان دریایی است. Risen 2: Dark Waters توانسته مکانیک گیم پلی RPG  کلاسیک و محبوب Risen اصلی را با یک تم جدید و تم جزیره های محلی ترکیب کند. این بازی امکانات بسیار برتر و تاثیر گذارتری نسبت به نسخه اول دارد. Risen 2: Dark Waters ضمن حفظ تمامی ویژگی های خوب نسخه قبلی ، این امکان را برای بازیکنان فراهم کرده که در چالش های مختلف بر اساس تصمیم خودشان دنیای بازی را شکل دهند. این انتخاب ها می تواند مسیرهای جدید، امکانات و مهارت های مختلفی را برای شخصیت اصلی باز گشاید. شما از هم اکنون می توانید نسخه نهایی SKIDROW این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

risen 2 dark watres cover small دانلود بازی Risen 2 Dark Waters برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (with Servicepack 2), Vista (with Servicepack 1) or Windows 7
CPU: Any dual core with 2.1 GHz
RAM: 2 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

 

مهرشاد بازدید : 500 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

Spec Ops The Line PC دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC

|نسخه معتبر SKIDROW|

بعد از مدت ها انتظار به پایان رسید و بازی زیبای Spec Ops The Line منتشر شد، بازی که سراسر هیجان است و تجربه ایی فوق العاده برای پلیر رقم میزند، یک بازی سوم شخص شوتر که علاوه بر به کار گیری گرافیک بسیار بالا در این بازی بر روی صدا و امکانات صلاح ها و همچنین مواردی که در دیگر بازی های اکشن و شوتر تا به حال به آنها توجه نشده است با دقت کامل در بازی به کار گرفته شده است. بازی Spec Ops The Line یک بازی گروهی بسیار زیبا است که شما به همراه چند تن از سربازان همراه خود برای به پایان رساندن ماموریت ها و دست یافتن به هدف خود به خط دشمن نفوذ میکنید تا به آن دستیابید. یکی از نکات بسیار زیبای بازی غیر قابل پیش بینی بودن سوانح مبارزه است که پلیر بدون آنکه مطلع باشد و یا صدایی به گوش آید غافلگیر میشود و خود را در صحنه ی نبرد می یابد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 6 GB free
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB memory)
DirectX®: ۹٫۰

اسکرین شات:

مهرشاد بازدید : 157 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

http://img.vatandownload.com/software/user/vahid/pic/12/12-16/homefront.jpg

 

شركت Kaos مي‌خواهد روش‌هاي تيراندازي در Homefront دقيقا نقطه مقابل بازي‌هايي مثل Halo يا Modern Warfare باشد. آنها مي‌خواهند بازيكنان روش تيراندازي يك انسان معمولي كه آموزش‌هاي خاص نظامي نديده را احساس كنند.اين قسمتي از شرح حال و فضاي بازي Homefront بود.

بازي Homefront با بيدار شدن از خواب در يك اتاق كهنه به وسيله صداي آلارم جنگي آغاز مي‌شود.

الان سال 2027 است و ما در دنور كلرادو هستيم، جايي كه سربازان كره‌اي اكثر سواحل غربي آن را گرفته‌اند درHomefront شاهد جنگ در شهرها و مدرسه‌ها و حتي فروشگاه‌ها خواهيم بود و به محض اين كه بازي شروع مي‌شود حس نوستالژيك ما را فرا مي‌گيرد.

«من ازدواج نكردم به همين دليل آخرين خاطرات من (قهرمان بازي) در مورد حومه شهر متعلق به دوران كودكي من است.

حس شگفت‌انگيزي بود وقتي خياباني را ديدم كه پيشتر در آن دوچرخه‌سواري مي‌كردم. ديوارهاي اتاق خوابم آنقدر نازك بودند كه به محض بيدار شدن از خواب متوجه صداي افراد ديگر در خانه بشوم.

حالا اين ديوارها داشتند با صداي خشم‌آلود سرباز كره شمالي به لرزه درمي‌آمدند.

به محض باز شدن درب اتاق سربازان كره‌اي به داخل اتاق يورش مي‌برند و من را به دلايل نامشخصي دستگير مي‌كنند.

آن كره‌اي‌ها مرا داخل اتوبوسي كه منتظر ايستاده بود، انداختند. چند دقيقه بعد اتوبوس به آرامي به سمت پايين شهر حركت كرد.»

اين تعاريف يك روش قديمي براي شروع بازي تيراندازي اول شخص است كه مانند يك نمايشنامه بلند شروع مي‌شود و بسيار تاثيرگذار است.

دوربين‌ها در بازي به سرعت حركت مي‌كنند و هيچ فرصتي براي نشانه‌گيري آرام و مبتدي شما يا پناه گرفتن در سنگر باقي نمي‌گذارند.

همچنين تعداد دشمناني كه در ابتداي بازي بايد بكشيد براي شروع بسيار زياد است.

كنترل اصلي بازي همان كنترل كلاسيك بازي‌هاي اول شخص است.

شما مي‌توانيد بپريد، بنشينيد و بدويد. اين آخرين حركت زياد براي شما راحت نخواهد بود.

كاورهاي بسيار زياد در بازي باعث مي‌شود گيم‌پلي بازي سريع‌تر و مهيج‌تر شود كه البته پاسخ دير بازي به دستورات باعث مي‌شود از سرعت گيم‌پلي بازي كاسته شود.

در بازي Homefront از سلاح‌هاي بسياري استفاده مي‌كنيم و همچنين تير‌هاي اسلحه شما نامحدود مي‌باشد و همچنين از نوار عمر افراد نيز خبري نيست.

شما براي اين كه بتوانيد سلامت خود را باز گردانيد بايد كاور بگيريد و از تيررس دشمن خارج شويد.

يكي از نقاط قوت (و بلاي جان شما!) قدرتمند بودن هوش دشمنان شما است.

آنها به خوبي از اسلحه‌ها مي‌توانند استفاده كنند يا اگر مراقب آنها نباشيد، بايد شاهد حمله غافلگيركننده آنها باشيد.

درست است كه اين بار جنگ در كشور آمريكا رخ داده و كره‌اي‌ها به اين كشور حمله كرده‌اند، اما هدف سازندگان بازي نشان دادن آسمانخراش‌هاي اين كشور نبوده بلكه مي‌خواهد كشوري نابود شده را نشان بدهد.

اگر به محيط بازي دقت كنيد متوجه مي‌شويد بيشتر زمان بازي در مزارع و روستاها مي‌گذرد.

اين بازي پر از ايده‌هاي جديدي است كه توسط شركت Kaos مطرح شده است.

يكي از بزرگ‌ترين آنها اين است كه در اين بازي شاهد فضايي هستيم كه بسيار نزديك به دنياي واقعي انسان‌ها و احساسات آنها در حالات مختلف آنهاست.

 

مهرشاد بازدید : 394 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

بازی Police Force به شما این اجازه را می دهد تا در سطح شهر به اجرای قانون بپردازید . در واقع این بازی دارای یک گیم پلی شبیه ساز شده می باشد که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است . داستان بازی در شهرهای کشور آلمان در حال جریان است . شما به عنوان یک پلیس در این شهر هستید که از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز بهره می برید و پلیر می بایست در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا نظم را در شهر برقرار کند .

 

Police Force دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC

 


مهرشاد بازدید : 187 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! 
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازیMax Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

مهرشاد بازدید : 156 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

|نسخه معتبر COMPLEX|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

|قابل اجرا بر روی LT 2.0 و بالاتر |

Inversion XBOX360 دانلود بازی Inversion برای XBOX360

 

 |لینک خرید پستی |  

بازی Inversion یک بازی در سبک بکش و برو جلو می باشد که اکشن بسیار زیادی را در خود جای داده است . از این سبک بازی های می توان به بازی gears of war , bullet storm اشاره کرد که هر دو بازی های موفقی در این سبک بوده اند . طبق نقد ها و بررسی هایی که در این هفته برای بازی منتشر شدند می توان انتظار یک گیم پلی طوفانی و هیجان انگیز را از بازی داشت چرا که تمام نقد هایی که در هر بخش این بازی توسط سایت ign نوشته شده است نشان دهنده ی این است که این بازی بسیار در سبک خود موفق ظاهر شده است و نظر منتقد ها را به خود جلب کرده است . بازی در آینده ای نزدکی رخ می دهد و فضایی جنگی دارد . ناشر بازی شرکت معتبر namco می باشد که بازی های بسیار زیبا و معروفی را منتشر کرده است . بازی از نظر سیستم کاور گیری و پناه گیری بسیار شبیه بازی Brink است . گرچه بازی Brink یک بازی ناموفق بود ولی ایده های جدید را در خود داشت از جمله سیستم کاور گیری نوین که در این بازی هم اجرا شده است . بازی نسخه معتبر COMPLEX می باشد و قابل اجرا بر روی دستگاه های LT 2.0 به بالا می باشد .

 

مهرشاد بازدید : 270 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

داستان بازی بین شن های زمان و در قلمرو جنگجویان اتفاق می افتد یعنی پس از وقایع شهر Azad پدر شاهزاده او را به شهر برادر بزرگش که مالک نام دارد میفرستد تا حکومت را از برادرش یاد بگیرد. اما وقتی شاهزاده به شهر میرسد که دشمنان مالک برای بدست آوردن گنج های شهر به آنجا حمله میکنند. سرانجام برادرش را پیدا میکند و با هم به غار سلیمان میروند. مالک میگوید که اگر ارتش سلیمان را آزاد کند میتواند آنها را شکست دهد. شاهزاده سعی میکند جلوی او را بگیرد اما مالک این کار را میکند. با آزاد شدن آن ارتش وحشتناک هر کسی را که در شهر بود به مجسمه شنی تبدیل میکند و فقط شاهزاده و مالک که توعی مدال به آنها رسیده بود جان سالم به در میبرند و از هم جدا میشوند. شاهزاده در محل مرموزی دختری به نام Razia را میبیند. Razia به او میگوید که اگر مدال ها را به هم بچسباند، راتاش (فرمانده ارتش شیطانی) و تمام ارتش از بین میروند. شاهزاده هم به دنبال مالک میگردد ولی وقتی او را پیدا میکند مالک حرف او را باور نمیکند و میگوید که خودش میخواهد تا آن اهریمن را نابود کند و او را ترک میکند. ولی وقتی با راتاش رو به رو میشود، راتاش او را طلسم میکند و مالک به موجودی قدرتمند تر از راتاش تبدیل شده و دشمن شاهزاده میشود. شاهزاده هم دودل میماند که آیا باید برادر خود را بکشد یا نه …

تیم ایرانیان دانلود با افتخار این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را برای شما کاربران محترم تهیه نموده و آنرا با لینک اختصاصی مستقیم در اختیار شما قرار داده است.

مهرشاد بازدید : 227 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز فضای مرده 2

اینبار تیم ایرانیان دانلود با یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در خدمت شماست. Dead Space 2 یا همان فضای مرده دو، بازی پر طرفداری که نسخه شماره یک آن در سال 2008 منتشر شد و اینبار بعد از سه سال یعنی در سال 2011 نسخه شماره دو آن روانه بازارهای جهانی گردید. این بازی بسیار زیبا توسط کمپانی معروف و قدرتمند جهان یعنی EA منتشر شده و مراحل ساخت آن در استدیو Visceral Games صورت گرفته است. همانند نسخه قبلی در این نسخه جدید نیز شخصیت اصلی بازی را Isaac Clarke دارد که البته نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی بر روی آن صورت گرفته است. چند ویژگی بارز سبب شده تا بازی فضای مرده دو به یک شهرت جهانی برسد اول از همه نوع کشتن دشمنان در بازی است که میتوان بدون درد و تنها با شلیک چند گلوله یک موجود را نابود ساخت و در عین حال اینکار را به  شکلی بسیار دردناک و زجر آور انجام داد. علاوه بر این صداهای بسیار ترسناکی که در حین انجام بازی شنیده میشود که باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شده. همچنین گرافیک بسیار عالی بازی در شهرت جهانی آن نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

داستان بازی سه سال بعد از حوادث نسخه قبل در شهری فضایی به نام Sprawl اتفاق می افتد. دشمنان شما در این بازی موجودات بسیار ترسناکی هستند که شما برای کشتن آنها می توانید از سلاح های مختلف استفاده کنید و حتی به فجیح ترین شکل ممکن اقدام به کشتن و زجر دادن این موجودات نمایید. برخی از موجوداتی که شما در این بازی با آنها مقابله می کنید شامل Necromorph, Stalker, Cyst و … هستند که باید با هر کدام به شیوه ای خاص مبازه کنید چرا که گاهی نزدیک شدن به این موجودات نه تنها کمکی به شما نمی کند بلکه باعث نابود شدن شما نیز میگردد.
تیم ایرانیان دانلود با افتخار این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را برای شما کاربران محترم تهیه نموده و آنرا با لینک اختصاصی مستقیم در اختیار شما قرار داده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از سایت من خوشتان امد
    ایا از کدام بازی بیشتر خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 3,098
  • بازدید کلی : 313,237
  • کدهای اختصاصی